28 października marka Sinsay, należąca do grupy LPP, poinformowała o pilnym wycofaniu dwóch produktów z jesiennej oferty. W oficjalnym komunikacie przekazano, że decyzja została podjęta ze względu na niespełnienie wewnętrznych standardów jakości, które obowiązują w sieci.
Dotyczy to dwóch dekoracji sezonowych:
- Dekoracja stojąca w kształcie dyni, kolor pomarańczowy (kod 789CK-22X)
- Dekoracja stojąca, kolor pomarańczowy (kod 896BY-22X)

Sinsay zaapelował do klientów o natychmiastowe zaprzestanie korzystania z wyżej wymienionych produktów oraz ich zwrot, zgodnie z udostępnioną procedurą.
Klienci mają dwie możliwości zwrotu – w zależności od miejsca dokonania zakupu:
- Zakupy stacjonarne – produkt można oddać w dowolnym salonie Sinsay w całej Polsce. Osoby nieposiadające dowodu zakupu będą proszone o wypełnienie specjalnego formularza.
- Zakupy internetowe – możliwy jest zwrot zarówno online (po zalogowaniu się na konto klienta), jak i osobiście w salonie stacjonarnym.
Sinsay, który posiada w Polsce już ponad 580 punktów sprzedaży, podkreśla, że sytuacja ta jest wyjątkowa i firma podejmuje działania mające na celu zachowanie wysokiej jakości oferowanych produktów.
„Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy” – czytamy w komunikacie.
Marka nie podała szczegółów dotyczących przyczyn niespełnienia standardów jakości, jednak cała procedura zwrotu została już uruchomiona.
Dziękujemy, że jesteś z nami!














Napisz komentarz
Komentarze