Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
czwartek, 30 października 2025 15:41
Reklama

Znana sieć handlowa wycofuje produkty – ważny komunikat dla klientów

Jedna z popularnych marek działających na polskim rynku opublikowała pilny komunikat dotyczący swojej oferty. W związku z niespełnieniem standardów jakości, podjęto decyzję o natychmiastowym wycofaniu części asortymentu.
Znana sieć handlowa wycofuje produkty – ważny komunikat dla klientów

28 października marka Sinsay, należąca do grupy LPP, poinformowała o pilnym wycofaniu dwóch produktów z jesiennej oferty. W oficjalnym komunikacie przekazano, że decyzja została podjęta ze względu na niespełnienie wewnętrznych standardów jakości, które obowiązują w sieci.

Dotyczy to dwóch dekoracji sezonowych:

  • Dekoracja stojąca w kształcie dyni, kolor pomarańczowy (kod 789CK-22X)
  • Dekoracja stojąca, kolor pomarańczowy (kod 896BY-22X)

Sinsay zaapelował do klientów o natychmiastowe zaprzestanie korzystania z wyżej wymienionych produktów oraz ich zwrot, zgodnie z udostępnioną procedurą.

Klienci mają dwie możliwości zwrotu – w zależności od miejsca dokonania zakupu:

  • Zakupy stacjonarne – produkt można oddać w dowolnym salonie Sinsay w całej Polsce. Osoby nieposiadające dowodu zakupu będą proszone o wypełnienie specjalnego formularza.
  • Zakupy internetowe – możliwy jest zwrot zarówno online (po zalogowaniu się na konto klienta), jak i osobiście w salonie stacjonarnym.

Sinsay, który posiada w Polsce już ponad 580 punktów sprzedaży, podkreśla, że sytuacja ta jest wyjątkowa i firma podejmuje działania mające na celu zachowanie wysokiej jakości oferowanych produktów.

„Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy” – czytamy w komunikacie.

Marka nie podała szczegółów dotyczących przyczyn niespełnienia standardów jakości, jednak cała procedura zwrotu została już uruchomiona.

Dziękujemy, że jesteś z nami!


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama