Nowy gracz na gorzowskim rynku handlowym! Do miasta wkracza MR.DIY – sieć sklepów pochodząca z Malezji, która prowadzi intensywną ekspansję w Polsce. Swoją pierwszą gorzowską lokalizację marka otworzy w Galerii Askana, jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w regionie.
Otwarcie zaplanowano na początek listopada. Sklep zajmie blisko 800 m² na najniższym poziomie galerii. To ważne wydarzenie zarówno dla samego centrum handlowego, jak i dla mieszkańców Gorzowa, którzy po raz pierwszy będą mogli skorzystać z szerokiej oferty MR.DIY.
– Chcemy być jeszcze bliżej klientów i zaoferować im szeroki wybór produktów w zawsze niskich cenach. Wierzymy, że nasza oferta stanie się codziennym wsparciem w domu, pracy i czasie wolnym – podkreśla Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland.
Galeria Askana nie kryje satysfakcji z podpisania umowy. Jak tłumaczy Joanna Bieniek, Dyrektor Działu Najmu, celem centrum jest konsekwentne poszerzanie oferty o marki, których wcześniej w Gorzowie nie było. – To kolejny krok w budowaniu różnorodnego tenant-mixu i odpowiedź na oczekiwania mieszkańców – mówi Bieniek.
MR.DIY to gigant na światowym rynku. Sieć ma już ponad 5000 sklepów w 12 krajach, w tym m.in. w Malezji, Tajlandii, Turcji czy Hiszpanii. W Polsce zadebiutowała w listopadzie 2024 roku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność.
Oferta MR.DIY obejmuje ponad 6 tysięcy produktów z różnych kategorii: od artykułów gospodarstwa domowego i dekoracyjnych, przez szkolne i biurowe, po narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, zabawki czy artykuły dla zwierząt. Na półkach znajdą się zarówno produkty marki własnej, jak i dobrze znane brandy w konkurencyjnych cenach.
Jak podkreśla Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana, otwarcie sklepu to element szerszej strategii rozwoju centrum. – Wprowadzane zmiany to ważny krok w rozwoju galerii, która od 18 lat jest integralną częścią życia miasta. Chcemy, by Askana nadal pozostawała atrakcyjnym miejscem zakupów i spotkań – zaznacza.
Nowy sklep w Askanie to nie tylko kolejna oferta handlowa, ale też wyraźny sygnał, że centrum wchodzi w nowy etap rozwoju i nadal przyciąga silne, międzynarodowe marki.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Napisz komentarz
Komentarze