Sieć handlowa Dino, jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce, poinformowała o ważnej decyzji dotyczącej swojego asortymentu. Z półek sklepów sukcesywnie znikają jaja pochodzące z chowu klatkowego. Firma potwierdziła, że do końca 2025 roku całkowicie wyeliminuje ten rodzaj produktów ze sprzedaży.
Dino posiada obecnie ponad 2800 sklepów w całym kraju i regularnie otwiera kolejne, głównie w mniejszych miejscowościach, ale coraz częściej celuje również w duże miasta. Tak dynamicznie rosnąca sieć podkreśla, że chce sprostać oczekiwaniom klientów, którzy coraz częściej wybierają produkty pochodzące z bardziej etycznych i naturalnych form hodowli.
W miejsce jaj klatkowych sklep oferuje już coraz większy wybór jaj z chowu ściółkowego, ekologicznego oraz z wolnego wybiegu. To właśnie one mają w najbliższych latach stanowić podstawę sprzedaży w tej kategorii.
Zgodnie z zapowiedzią sieci, zmiany obejmą również produkcję artykułów dostępnych pod marką własną. Dino zobowiązało się, że najpóźniej do końca 2027 roku w procesach produkcyjnych także nie będą wykorzystywane jaja z chowu klatkowego.
Decyzja Dino wpisuje się w szerszy trend rynkowy – coraz więcej sieci handlowych i producentów żywności odchodzi od sprzedaży jaj z chowu klatkowego, podkreślając kwestie etyczne, ekologiczne oraz oczekiwania klientów.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Napisz komentarz
Komentarze