Mamy pełną świadomość konieczności transformacji – podkreśla Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana. – Przed nami miesiące intensywnych prac modernizacyjnych, relokacji oraz otwarć nowych lokali. Dążymy do tego, by oferta handlowo-usługowa galerii była aktualna, atrakcyjna i kompleksowa.
Obecnie trwają prace adaptacyjne, które pozwolą uruchomić nowe lokale. Na powierzchni blisko 800 m², powstałej z połączenia czterech dotychczasowych lokali, swoje miejsce znajdzie marka Worldbox – znana sieć multibrandowa z ofertą modową. Nowy najemca ma wnieść do oferty Askany świeże trendy z uwzględnieniem lokalnego charakteru zakupów.
Ważnym wydarzeniem będzie również planowane otwarcie kawiarni Starbucks, które nastąpi na przełomie III i IV kwartału 2025 roku. Obecnie trwają prace projektowe obejmujące adaptację wnętrza oraz zewnętrznego patio. Informacja o wejściu tej marki do Askany została ogłoszona w maju 2025 roku i spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem mieszkańców.
W czerwcu zakończyła się relokacja i modernizacja salonu „Czas na herbatę”. Nowa lokalizacja oraz podwojona powierzchnia sprzedażowa to wyraźny sygnał zaufania do galerii i wiary w jej dalszy rozwój.
W czwartym kwartale swój nowy lokal otworzy lokalna Piekarnia NITOR. Powstanie on z połączenia trzech dotychczasowych lokali i zostanie zlokalizowany w pobliżu sklepu Biedronka. Nowy punkt będzie miał podwyższony standard, co ma zapewnić klientom jeszcze wyższy komfort zakupów.
Zmiany obejmują również relokacje stoisk. NY Hot Dog oraz Ziaja przeniosły się na główne pasaże galerii, zyskując nową jakość ekspozycji i lepszy dostęp do klientów. Wkrótce bliżej głównego wejścia przeniesie się także biuro podróży Wakacje.pl.
Jesteśmy podekscytowani skalą i tempem zmian zachodzących w Askanie – komentuje Joanna Bieniek, Dyrektor Działu Najmu Galerii Askana – Nasza strategia leasingowa opiera się na równowadze pomiędzy wprowadzaniem nowych marek a rozwojem i modernizacją obecnych najemców.
Równolegle z pracami budowlanymi i relokacyjnymi trwa nowa kampania marketingowa galerii. W mieście pojawiły się wielkoformatowe banery z nową szatą graficzną, a Askana aktywnie angażuje się w lokalne inicjatywy społeczne.
Nasza strategia marketingowa została dostosowana do nowej rzeczywistości i silnie wspiera wizerunek galerii jako miejsca nowoczesnego, aktywnego i zaangażowanego – dodaje Anna Sip, Dyrektor Marketingu Galerii Askana – W przestrzeni miejskiej pojawiły się wielkoformatowe banery z nową szatą graficzną. Wspieramy lokalne inicjatywy, takie jak Klub Koszykówki Kangoo Basket czy Fundacja „Na zdrowo i sportowo”, dzięki czemu jesteśmy obecni w ważnych społecznie działaniach. Klienci są dla nas partnerami – angażujemy ich m.in. w nasze kampanie w social mediach, gdzie pojawiają się jako modele w materiałach promocyjnych.
Zmiany w Gorzowskiej Askanie to nie tylko modernizacja przestrzeni handlowej, ale przede wszystkim próba stworzenia miejsca otwartego, dostępnego i odpowiadającego na oczekiwania lokalnej społeczności. Galeria po 18 latach działalności przechodzi największą metamorfozę w swojej historii, by nadal pozostać ważnym punktem na mapie miasta.
Dziękujemy że jesteś z nami
Napisz komentarz
Komentarze