Ruszył proces składania wniosków o Kartę Miejską GORZÓW #Stąd Jestem, która od nowego roku umożliwi mieszkańcom bezpłatne korzystanie z komunikacji miejskiej. Od 15 grudnia każdy, kto spełnia określone warunki, może ubiegać się o dokument uprawniający do darmowych przejazdów.
Aby uzyskać Kartę Miejską, należy przedstawić dokumenty potwierdzające miejsce zamieszkania oraz rozliczanie podatków w Gorzowie Wielkopolskim. Wymagane jest złożenie czytelnego skanu lub zdjęcia pierwszej strony zeznania podatkowego PIT za ostatni rok podatkowy, opatrzonego prezentatą właściwego urzędu skarbowego. Akceptowane formaty plików to .pdf, .png i .jpg.
W przypadku, gdy rozliczenie zostało dokonane elektronicznie, do wniosku trzeba dołączyć dwa wydruki: pierwszą stronę zeznania PIT oraz Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO). Ważne, by identyfikator dokumentu UPO zgadzał się z numerem dokumentu zeznania. Jeśli UPO nie posiada identyfikatora, konieczne będzie zaświadczenie z urzędu skarbowego o złożeniu PIT.

Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku jest jednoznaczne wskazanie Gorzowa Wielkopolskiego jako miejsca zamieszkania w dokumentach podatkowych.
Do wniosku należy również załączyć podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wzór wniosku, regulamin oraz klauzula informacyjna dostępne są w załącznikach na stronie urzędu miejskiego.
Dziękujemy, że jesteś z nami!














Napisz komentarz
Komentarze