W poniedziałek, 10 listopada 2025 roku, Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego będzie zamknięty. O zmianie poinformował Wydział Promocji i Informacji. Decyzja wynika z obowiązujących przepisów prawa pracy.
Jak przekazano w oficjalnym komunikacie, 10 listopada (poniedziałek) nie będzie możliwe załatwienie spraw w żadnym z wydziałów Urzędu Miasta Gorzowa. Dzień ten został wyznaczony jako wolny od pracy zgodnie z zasadami ustalania czasu pracy, określonymi w Kodeksie pracy.
Zamknięcie urzędu wynika z konieczności zrównoważenia czasu pracy w okresie obejmującym święta ustawowo wolne od pracy. W tym przypadku chodzi o przypadające we wtorek 11 listopada Narodowe Święto Niepodległości, które jest dniem ustawowo wolnym.
Władze miasta przypominają, że we wszystkie pozostałe dni Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego będzie dostępny dla mieszkańców w standardowych godzinach urzędowania.
Dziękujemy, że jesteś z nami!














Napisz komentarz
Komentarze