Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 23 maja 2025 17:56
Reklama

Raport o stanie miasta Gorzowa – sesja już 5 czerwca. Mieszkańcy mogą zabrać głos w debacie

Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, co roku do 31 maja przedstawia Raport o stanie miasta. Dokument ten jest kompleksowym podsumowaniem działalności Prezydenta za rok poprzedni i prezentowany jest publicznie podczas sesji absolutoryjnej Rady Miasta. W tym roku sesja poświęcona raportowi za 2024 rok odbędzie się 5 czerwca 2025 r.
Raport o stanie miasta Gorzowa – sesja już 5 czerwca. Mieszkańcy mogą zabrać głos w debacie

Autor: Bartłomiej Nowosielski

Źródło: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Co istotne, w debacie nad raportem mogą brać udział również mieszkańcy miasta, którzy spełnią określone warunki formalne. Aby móc zabrać głos, należy złożyć wniosek do Przewodniczącego Rady Miasta, poprzedzony pisemnym poparciem co najmniej 50 mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego. Maksymalnie głos w debacie może zabrać 15 mieszkańców, według kolejności zgłoszeń.

Zgłoszenie udziału w debacie musi zostać złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję, na której omawiany będzie raport. Oznacza to, że dokumenty należy złożyć do 4 czerwca 2025 roku (poniedziałek) do godziny 15:30, w godzinach pracy Urzędu Miasta. Wnioski można składać w sali obsługi mieszkańca przy ul. Sikorskiego 4 lub bezpośrednio w Biurze Rady Miasta (BRM).

W formularzu zgłoszeniowym należy podać numer telefonu lub adres e-mail, dzięki czemu po zatwierdzeniu listy uczestników przez Przewodniczącego Rady, pracownicy BRM będą mogli skontaktować się z wybranymi osobami.

Komunikat o zwołaniu sesji został opublikowany na stronie internetowej miasta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. To ważne wydarzenie nie tylko z punktu widzenia samorządu, ale również wszystkich gorzowian zainteresowanych rozwojem miasta, oceną działań władz oraz wyrażeniem swojego zdania w ramach obywatelskiej debaty.

 Podsumowanie kluczowych informacji dla mieszkańców:

  • Data sesji Rady Miasta: 5 czerwca 2025 r.
  • Termin składania wniosków o udział w debacie: do 4 czerwca 2025 r., godz. 15:30
  • Liczba wymaganych podpisów poparcia: min. 50 mieszkańców
  • Miejsce składania wniosków: ul. Sikorskiego 4 (sala obsługi UM) lub BRM
  • Maksymalna liczba mieszkańców dopuszczonych do debaty: 15 osób
  • Kontakt: numer telefonu lub e-mail wymagany we wniosku

Dziękujemy, że jesteś z nami!


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama