Marzenia wielu gorzowian wkrótce się spełnią. Do grona najemców Galerii Askana dołącza jedna z najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek na świecie – Starbucks. Kultowa sieć kawiarni zdecydowała się właśnie na gorzowską Askanę jako swoją lokalizację w naszym mieście. Otwarcie planowane jest na początek IV kwartału 2025 roku.
Starbucks docenił potencjał centrum handlowego, które pod nowym zarządem dynamicznie się rozwija i odzyskuje swoją pozycję na lokalnym rynku. Jak podkreśla Joanna Bieniek, dyrektorka działu najmu w Galerii Askana – podpisanie umowy ze światową marką to "wisienka na torcie" aktualnej strategii rozwoju. To także dowód na to, że Askana wraca na właściwe tory jako miejsce atrakcyjne zarówno dla mieszkańców, jak i dla dużych marek.
– Jesteśmy podekscytowani tą współpracą – dodaje Bartosz Augusiak, dyrektor Galerii Askana. – Widzimy pozytywne reakcje rynku na zmiany, które wprowadziliśmy. Starbucks to marka, która idealnie wpisuje się w klimat, jaki chcemy tworzyć w Askanie – nowoczesny, otwarty na ludzi, jakościowy.
Nowa kawiarnia zaoferuje wszystko to, za co klienci na całym świecie pokochali Starbucks – wysokiej jakości kawę 100% Arabica, kultowe napoje na bazie espresso, sezonowe klasyki oraz szeroki wybór przekąsek i deserów. Nie zabraknie także możliwości personalizacji zamówień, a wszystko przygotowywać będą wykwalifikowani bariści.
Według Vedrana Modricia, Regionalnego Dyrektora Operacyjnego Starbucks Polska, gorzowski lokal ma być miejscem codziennych spotkań, przestrzenią do odpoczynku i "trzecim miejscem" między pracą a domem dla mieszkańców. – Cieszymy się, że mieszkańcy Gorzowa już wkrótce będą mogli zostać naszymi Gośćmi – zaznacza.
Starbucks funkcjonuje w Polsce od 2009 roku. Za rozwój marki w naszym kraju odpowiada firma AmRest, która systematycznie otwiera nowe lokalizacje w miastach średniej wielkości – co świadczy o ogromnym potencjale lokalnych rynków.
Napisz komentarz
Komentarze